Ostaje li Junajted bez sponzorskog ugovora vrednog 410 miliona evra?

Odluka General Motorsa da povuče Chevrolet sa evropskog tržišta bi mogla da se odrazi na sponzorski ugovor koji kompanija ima sa Mančester Junajtedom, vredan 410 miliona evra.

Mnogi poslovni analitičari se pitaju kakva je svrha da na dresu “crvenih đavola” stoji logo proizvoda koji ne postoji u regionu, naglašavajući da je definitivno potrebno preispitati pomenuti sponzorski ugovor.

Ne bih ga nazvao lošim ugovorom iz perspektive trenutka kada je potpisan, ali sada se postavlja logično pitanje treba li Chevrolet reklamirati u Evropi? Moj odgovor je ne“, smatra Džim Endrjuz, potpredsednik kompanije IEG.

Međutim, uprkos činjenici da Chevrolet neće biti prisutan u Evropi, u General Motorsu smatraju da ugovor nije izgubio na značaju i vrednosti, pre svega zbog drugih tržišta gde je Chevy prisutan, a Mančester Junajted popularan.

Sponzorski ugovor se nije odnosio samo na Evropu, već na sve delove sveta gde se prati fudbal, a naročito na azijska tržišta i Kinu“, podvukao je Alen Bejti, šef globalne Chevrolet divizije.

Da podsetimo, američka kompanija je početkom novembra saopštila da će se Chevrolet iz Evrope potpuno povući do kraja 2016. godine

(preuzeto sa autoportal.rs)

 

Komentari